In calitate de Cumparator puteti solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:
- Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site. Dvoastra puteti solicita returnarea, inlocuirea sau rambursarea integrala a pretului platit. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi diferenta sub forma de plata retur, pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de transport retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Agroelf srl in calitate de Vanzator.
- Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata de indata, iar Cumparatorul va declara refuzul acestora. Cumparatorul poate solicita returnarea acestora pentru corectare, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate solicita rambursarea integrala a pretului platit. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi diferenta sub forma de plata retur, pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de transport retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Agroelf srl in calitate de Vanzator.
- Returnarea produselor se face prin posta/curier sau un transportator agreat daca este cazul, cu ramburs 0, cu plata la Agroelf srl. Dupa ce va fii analizat daca corespunde cu piesa livrata de catre Vanzator si se constata o eroare din partea Vanzatorului Agroelf srl, acesta va rambursa contravaloarea produselor returnate, in contul comunicat de client in termen de max 7 zile.